STEVEN SPENCE

@iamstevenspence

PERFORMANCE DJ | PRODUCER | ACTOR releasing 1 new song every week | positive vibes only | πŸ’œListen InπŸ’œ


  • about 14 hours ago
    Traveling to AFRICA to perform was such a memorable experience. LOVED IT! Where do you wanna go? Comment either your favorite place you've been or where you want to travel most! I want to know! : ) #StevenSpence #edm #djproducer
    18,984247
  • about 24 hours ago
    Ahhhh!!!! So excited for my HERMANO! @raydiaz for landing a LEAD role in @georgelopez ' hit show on TV! let's go brother! SQUAD STRONG AF - LOVE - tag someone you're PROUD of πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰
    20,172104
  • 3 days ago
    When your friend talks too much!!! πŸ˜‚πŸ˜‚ w/ @raydiaz @bryantwoodtv @adinkolansky @directedbystro HAHAHA tag your best friends : ) #StevenSpence
    21,204299
  • 4 days ago
    Nothing is stopping you | tag 3 people you want to see succeed πŸ™πŸ½ #StevenSpence
    14,824200
  • 5 days ago
    The Stylist (part 4) PROTECTION! ft. @loganpaul @directedbystro πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ LMAO I'm DEAD! Tag 3 friends that would wear this outfit! Haha #StevenSpence #LoganPaul #ThePerfectStylist
    43,741444
  • 7 days ago
    I wrote this song and I SMASH water drums to itπŸ’¦ rehearsing for my live shows : ) check out "if it feels right" on Spotify if u want! TAG 4 friends you would try this with! πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸŽ‰ πŸŽ₯ at my studio @codexcollective #StevenSpence #drums #djproducer
    19,665338
  • 9 days ago
    I'm never fully dressed without a smile 😊| tag 3 friends you want to send a smile to πŸ™ƒπŸ˜πŸ˜‰ #StevenSpence
    19,234249
  • 10 days ago
    ESTEBAN'S SALON! ft. @hannahstocking @directedbystro | just a trim... πŸ˜‚ OMG I'm DEAD! Share this hahaha tag your friends that you'd send to Esteban to get a haircut πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #EstebanBro #StevenSpence subscribe to my YouTube channel for the full length vid
    173,0531,401
  • 10 days ago
    My version of #LoveMeNow By @johnlegend - i chose to remix this one! Hope you guys like what I did to it : ) if this post gets 2,000 comments I will finish the full song and give it to you for FREE! tag 4 or more friends you think would like this in separate comments πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰ @directedbystro #StevenSpenceRemix #djproducer #edm
    20,0862,087
  • 12 days ago
    Have the courage to pursue your dreams πŸ‘πŸ½πŸ‘πŸ½ MAKE IT HAPPEN! - tag 2 friends that should go for it -add my Snapchat: iAmStevenSpence #StevenSpence
    16,035147
  • 13 days ago
    GOLDEN GLOBES! Thank you all for your support! More videos coming! Also, WHAT'S THE LAST SONG YOU listened to? Comment it below and I'm going to choose one to REMIX and post!!! LOVE U #StevenSpence @directedbystro
    16,459561
  • 14 days ago
    BANK ROBBERS IN LA!! ft. @adinkolansky @raydiaz πŸ˜‚πŸ˜‚ LMAO tag 3 of your best friends #StevenSpence #AdinKolansky #raydiaz #jungleSquad song: Steven Spence - Celebrate (full song on my SoundCloud)
    35,646285